söndag 2 november 2008

En ny start

Har bloggat ett tag på ett annat ställe men eftersom det fungerat så dåligt och gått så trögt att komma in på sidan så gör jag ett nytt försök på detta ställe.
Jag kommer att skriva lite om mitt intresse för inredning men även lite om vad som händer dagligen i mitt liv.
Mitt hem är ett hus som är byggt 1990 och är en standardvill från Älvsbyhus på 100 kvm där vi bott sedan 1999.
Just nu pågår en helhetsöversyn av hela huset. Det hela började med att vi gjorde oss av med den bastu som fanns och vilken vi aldrig använde. Det hela gjordes om till ett stort badrum.
Därefter påbörjades arbetet med att byta ut köksinredningen och nytt golv har lagts in i hela huset.
Så där är vi nu ungefär. En hel del kvarstår alltså.
Mer info kommer senare, nu är det dags för sängen...

Inga kommentarer: