söndag 11 januari 2009

Det händer saker...

Idag har jag varit en sväng på IKEA och inhandlat vår köksö som vi nu i kväll monterat. Det som saknas är bänkskivan som vi beställt på K-Rauta. Den kommer om en vecka c:a.
Det är alltid roligt att gå på IKEA och bli inspirerad av deras möbleringar. Jag är ju som sagt var på lampjakt och får en del inspiration där.
Jag köpte även en hylla att ha brevid vår fjärrvärmeanläggning i tvättstugan för att samla på alla tidningar och reklam.
Som villaägare är man ju också kompostansvarig och det gäller att ha utrymme för alla dessa tidiningsåtervinning, kartonger och glas och konserver, ja det blir en liten återvinningsstation lite här och där i hemmet, men det är ju bra för miljön.

Min nya köksö, jag är så nöjd. Nu fattas bara skivan och barstolar.
Delar av min återvinningsstation i tvättstugan.
Nu är det go natt!

1 kommentar:

Fia sa...

Ja all denna sotering av tidningar, kartonger, plast m.m gör mig tokig... man skulle ha ett litet rum bara för det :D

Köksön kommer bli klockers

ha det gott