måndag 5 januari 2009

Spaning på stan

Idag var jag en sväng på stan och spanade lite på rean, jag som normalt sett inte brukar gilla rea eftersom mycket av det som reas är gamla saker från lagret. Men jag hittade några godbitar som jag tyckte var intressanta.
Julsaker, en massa snygga saker till halva priset, egentligen så är man ju rätt dum som inte handlar sådant nu, men tyvärr så infinner sig inte lusten att lägga några pengar på detta nu.

De inköp som gjorde var dock inte på rea utan det blev nya gardiner och nya lampskärmar som jag ska byta ut nu till helgen då julen åker ut ur huset. Nu får det bara färdigbarrat här hemma.
Jag har tagit en del bilder på småsaker här hemma i stället som jag tänkte visa.


En av de bästa sakerna med den nya köksinredningen, kryddlådan







Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: